Mail ons: info@oranjeverenigingkesteren.nl

Koningsdag

Foto speurtocht Koningsdag 2021

Dit jaar hebben we ondanks de corona pandemie toch iets heel leuks voor iedereen gemaakt, namelijk een foto speurtocht en historische foto’s tocht!
Wat is de bedoeling? Hier (aanklikken) vind je de speurtocht waarop je allemaal foto’s ziet. Bekijk de foto’s goed, zet ze in de goede volgorde waarop je ze tegenkomt op de route en schrijf ze in de vakjes. De nummering start op het Dorpsplein en dan richting Achterdorp tot je weer bij het Dorpsplein terug bent. De 1e krijg je van ons.
De route is bijna 5 km en in verband met de coronamaatregelen mag je ook op een ander punt van de route starten.
Kijk goed om je heen, maar denk aan het verkeer en pas op met oversteken!
Als je alle foto’s hebt gevonden dan mag je de antwoorden mailen naar info@oranjeverenigingkesteren.nl of inleveren bij PLUS van de Pol.
Doe dit voor 6 mei 2021, onder de goede inzendingen verloten wij leuke prijzen!
LET OP: helaas zit er in de route een kleine fout, neem in plaats van de Bussenbongerd de Biesbongerd.

Extra uitdaging tijdens de foto speurtocht?

We hebben nog een extra uitdaging voor jullie tijdens de fotospeurtocht. Op de route kom je 16 foto’s tegen over de viering van Koninginnedag en Bevrijdingsdag in het verleden in Kesteren. Deze foto’s staan in etalages en bij bedrijven, die je onderweg tegenkomt. Bij elke foto hebben we een vraag bedacht, je vind de vragen hier (aanklikken), print ze uit en zoek de antwoorden!

Dit jaar hebben we ook een mooie video gemaakt welke je hieronder kan bekijken: